Digital Signage

Digital Signage to precyzyjne i idealnie dopasowane treści reklamowe do grupy odbiorców poprzez wykorzystanie technologii audiowizualnego przekazu. Co raz to nowsze rodzaje ekranów, paneli dotykowych, ścian wideo otwierają nowe możliwości w kanale przekazu treści marketingowych i informacyjnych. Każdy rodzaj nośnika odpowiednio wykorzystany stanowi źródło skutecznego przekazu. Żeby móc w pełni wykorzystać te możliwości kluczową kwestią jest system informatyczny do zarządzania, który zagwarantuje stabilną i przyjemną pracę. Nasi klienci często mają własne pomysły na zaprojektowanie i wykorzystanie monitorów rekalmowych. Opierając się na naszym doświadczeniu doradzamy im jak połączyć odpowiednio przygotowane treści marketingowe z technologia digital signage aktualnie dostępną na rynku.   

Zalety wdrożenia systemu Digital Signage: 

  • elastyczność – system może przekazywać dowolne treści, informacje o dowolnej porze dnia,
  • oszczędność czasu w przygotowaniu materiałów reklamowych i ich dystrybucji w porównaniu do materiałów w formie papierowej,
  • skuteczność przekazu dynamicznego – dużo większa niż reklamy papierowej,
  • obiekt wyposażony w system monitorów reklamowych jest przyjemniej odbierany przez klientów,
  • innowacyjność, dzięki której obiekt zyskuje pozytywne skojarzenie z nowoczesnością, prestiżem i postępem technologicznym,
  • minimalna obsługa systemu, do której wystarczy tylko komputer z przyłączem do sieci Internet,
  • szybkości publikacji – możliwość reagowania na czynniki zewnętrzne,
  • estetyczne wykonanie systemu jest bardzo przyjemne w odbiorze.