Infokioski, Totemy multimedialne
Cechy i korzyści
Głównym zadaniem kiosku jest dostarczenie informacji dla klienta, eliminując w ten sposób większość rutynowych zadań wykonywanych przez pracowników dzięki czemu mają oni możliwość na realizację innych zadań.
Wielozadaniowość
Kiosk opcjonalnie może być wyposażony w drukarkę, czytnik kart, czytnik kodów kreskowych, biometrycznych, czujnik zbliżeniowy, kamerę internetową i głośniki. W ten sposób klienci będą mieć nie tylko dostęp do informacji, ale będą mogli dokonać transakcji zakupu korzystając z kiosku.
Szybka ścieżka dla klientów
Niektóre usługi dostępne dla klientów mogą być szybko przetwarzane bez udziału personelu. Kiosk umożliwia Twoim klientom korzystania z "szybkiej ścieżki", dostępu do twoich usług. Kolejki będą krótsze, administracja i obsługa szybsza, a liczba obsługiwanych klientów w dzień wzrośnie znacząco.
FUNKCJONALNOŚCI OPROGRAMOWANIA
- tworzenie własnych ekranów z przyciskami
- definiowanie modułów startowych aplikacji (np. menu, przeglądarka)
- wyświetlanie stron internetowych
- wyświetlanie pasków informacyjnych tzw. tickery
- wyświetlanie galerii zdjęć
- odtwarzanie filmów
- odtwarzanie plików dźwiękowych
- wyświetlanie dokumentów (np. PDF)
- wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail
- wysyłanie e-kartki ze zdjęciem
- emitowanie reklamy
- uruchamianie w infokiosku zewnętrznych programów