Infokioski, Totemy multimedialne

 
Cechy i korzyści
Głównym zadaniem kiosku jest dostarczenie informacji dla klienta, eliminując w ten sposób większość rutynowych zadań wykonywanych przez pracowników dzięki czemu mają oni możliwość na realizację innych zadań.
 
 
Wielozadaniowość

Kiosk opcjonalnie może być wyposażony w drukarkę, czytnik kart, czytnik kodów kreskowych, biometrycznych, czujnik zbliżeniowy, kamerę internetową i głośniki. W ten sposób klienci będą mieć nie tylko dostęp do informacji, ale będą mogli dokonać transakcji zakupu korzystając z kiosku.
 

 

Szybka ścieżka dla klientów
Niektóre usługi dostępne dla klientów mogą być szybko przetwarzane bez udziału personelu. Kiosk umożliwia Twoim klientom korzystania z "szybkiej ścieżki", dostępu do twoich usług. Kolejki będą krótsze, administracja i obsługa szybsza, a liczba obsługiwanych klientów w dzień wzrośnie znacząco.

FUNKCJONALNOŚCI OPROGRAMOWANIA

  • tworzenie własnych ekranów z przyciskami
     
  • definiowanie modułów startowych aplikacji (np. menu, przeglądarka)
     
  • wyświetlanie stron internetowych
     
  • wyświetlanie pasków informacyjnych tzw. tickery
     
  • wyświetlanie galerii zdjęć
     
  • odtwarzanie filmów
     
  • odtwarzanie plików dźwiękowych
     
  • wyświetlanie dokumentów (np. PDF) 
     
  • wysyłanie i odbieranie wiadomości e-mail
     
  • wysyłanie e-kartki ze zdjęciem
     
  • emitowanie reklamy 
     
  • uruchamianie w infokiosku zewnętrznych programów